MENIU
Smart
Modul de lucru FdC Smart
pentru externalizarea serviciilor de contabilitate ale companiei tale
Cui se aplica?

Se aplică firmelor care:

  • Sunt la inceput de drum sau au un volum constant de activitate
  • Au un volum minim sau mediu de documente (maxim 800)
  • Lucreaza cu un numar redus si constant de salariati
  • Nu au un sistem intern de gestiune care sa exporte date catre contabilitate

Ce presupune?
  • Colaborăm astfel încât să acoperim necesarul de informație la sediul clientului și să asigurăm respectarea cadrului legal în situații de control
  • Stabilim de comun acord nevoile clientului si alocăm o licență exclusivă de utilizare a software-ului nostru.
  • Prin intermediul software-ului stocat pe serverul nostru, clientul emite facturile de vânzare, gestionează stocurile, ține evidența operațiunilor cu numerar și chiar a tranzacțiilor bancare, având în orice moment acces la rapoarte privind activitatea curentă.
Nu esti sigur daca FdC Smart ti se aplica? Programeaza o intalnire!
Contact
Flux lunar de activități
  • Asistăm personalul clientului în realizarea documentelor primare în programul contabil

  • Avem un proces continuu de validare a datelor in contabilitate

  • Postăm documentele neprocesate în contabilitate si facem toate verificarile.

  • Analizăm situația contabilă, întocmim/depunem declarațiile fiscale

  • Pregătim rapoarte de analiză economică, ne intalnim și discutăm provocarile economice și fiscale curente și viitoare.

Vezi cum se aplica pe un caz concret in sectiunea de studii de caz!
STUDII DE CAZ
Cum lucram

Îți alocăm o echipă formată dintr-un contabil senior și unul sau mai mulți contabili juniori.

Contabil junior

Contabilii juniori asigură operarea și validarea datelor introduse, postează operațiunile neprocesate de client și verifică jurnalele de vânzări si cumpărări.

Contabil specialist

Contabilul senior se ocupă de tranzacțiile atipice, face închiderile lunare de TVA și profit, efectuează analiza pe balanța de verificare și întocmește declarațiile fiscale și rapoartele de analiză.

Panou control

Beneficiezi de un panou de control propriu în care monitorizăm cifra de afaceri, depășirea plafoanelor de TVA, validitatea sediului social și implicațiile tranzacțiilor intracomunitare în cadrul statusului fiscal.

Scapă de birocrație, timp și bani irosiți.
Lasă experții să preia povara administrativă.

Calculeaza care este investitia lunara pentru a avea si tu parte de aceste beneficii!

CALCULEAZA