MENIU
Clasic
Mod de lucru FdC Clasic
pentru externalizarea serviciilor de contabilitate ale companiei tale
Cui se aplica?

Se aplică firmelor care:

  • Sunt la inceput de drum sau au un volum constant de activitate
  • Au un volum minim sau mediu de documente (maxim 800)
  • Lucreaza cu un numar redus si constant de salariati
  • Nu au un sistem intern de gestiune care sa exporte date catre contabilitate

Ce presupune?

Preluam actele companiei tale la final de lună (externalizare clasică).

Colaborăm astfel încât să acoperim:

  • necesarul de informație
  • să respectăm cadrul legal în situații de control
  • organizarea evidențelor de gestiune și de numerar
Nu esti sigur daca FdC Clasic ti se aplica? Programeaza o intalnire!
Contact
Flux lunar de activități
  • Facem un audit al situației existente și preluăm situațiile contabile și documentele curente până pe data de 7 a lunii următoare.

    Evaluam situatia de fapt

    AFLA MAI MULTE RESTRANGE
  • Verificăm corectitudinea documentelor și respectarea prevederilor legale. Solicităm clientului eventuale informații sau documente lipsă.

    asd asd

    AFLA MAI MULTE RESTRANGE
  • Postăm în contabilitate operațiunile atipice și cele specifice închiderilor de lună.

    as d

    AFLA MAI MULTE RESTRANGE
  • Analizăm situația contabilă, întocmim ordinele de plată și depunem declarațiile lunare, trimestriale sau anuale.

  • Pregătim rapoarte de analiză economică și discutăm trimestrial situația economică și provocările fiscale curente și viitoare.

Vezi cum se aplica pe un caz concret in sectiunea de studii de caz!
STUDII DE CAZ
Cum lucram

Îți alocăm o echipă formată dintr-un contabil senior și un contabil junior.

Contabil junior

Contabilul junior asigură operarea și validarea datelor introduse, postează operațiunile neprocesate de client și verifică jurnalele de vânzări si cumpărări.

Contabil specialist

Contabilul senior se ocupă de tranzacțiile atipice, face închiderile lunare de TVA și profit, efectuează analiza pe balanța de verificare și întocmește declarațiile fiscale și rapoartele de analiză.

Panou control

Beneficiezi de un panou de control propriu în care monitorizăm cifra de afaceri, depășirea plafoanelor de TVA, validitatea sediului social și implicațiile tranzacțiilor intracomunitare în cadrul statusului fiscal.

Scapă de birocrație, timp și bani irosiți.
Lasă experții să preia povara administrativă.

Calculeaza care este investitia lunara pentru a avea si tu parte de aceste beneficii!

CALCULEAZA